הסדנה מונה  ארבעה מפגשים מרוכזים בני 4 שעות כ"א, אשר יתמקדו בגישות חדשניות מהשטח - במטרה לקפוץ מדרגה מניהול אינטואיטיבי של האינטראקציה - לשליטה בה. להבדיל מקורסים תיאורטיים, הסדנה תהיה מעשית ותיישם את הכלים באתגרי המשא ומתן האמיתיים של המשתתפים.

הסדנה המרוכזת נבנתה במטרה לענות על צורכי המכירה המורכבים שבפניהם עומדים אנשי המכירות בתחום זה. "פלי הנמר איתגר אותי לתת להם את ה'הארד-קור' של השיטות כדי לצאת עם הקפצת רמה ברורה" מספר וייזר. בעוד שאחרים רק מדברים על "ארגז כלים" שאיתם אמור המשתתף ללכת בתום הסדנה, בתוכנית הזאת, הוא אומר, הולכים לעבוד על העסקאות האמיתיות של המשתתפים, כך שההטמעה תתבצע עוד בסדנה.

וייזר מתאר שהמתודולוגיות הנהוגות כיום חסרות מרכיב קריטי לניהול עסקאות 'בעולם האמיתי'. שיטתם עוסקת רק בשלב ההכנה לקראת פגישת מו"מ, כלומר בדיקה של מידע, בחינה של אילו חלופות עומדות בפני הנושא והנותן, איזה קריטריונים קיימים לפתרון וכדומה, אולם הן לא עוסקות או נותנות כלים לתכנון הטקטי של המפגש הלכה למעשה. "תהליך המכירה הולך ונעשה יותר ויותר מורכב, כאשר המחיר מהווה גורם החלטה משמעותי וכמעט בלעדי בהרבה מקרים. כדי לגרום ללקוח לסגור עסקה מוצלחת, לא מספיק להשתמש בטכניקות מכירה מקובלות, אלא להפוך לאיש אמונו של הלקוח (ה-"trusted advisor") בעזרת כלים חדשניים." וייזר אומר.

Open Accessibilty Menu